زیر شبانه فعالیت آمریکا کافئین گازدار

زیر: شبانه فعالیت آمریکا کافئین گازدار نوشیدنی اخبار پزشکی

گت بلاگز اخبار پزشکی 3 نوشیدنی که دشمن خواب راحت شبانه هستند

بر اساس اعلام “بنیاد ملی خواب” در آمریکا استاندارد خواب کافی در شبانه روز 7 تا 9 ساعت است و رسیدن به این رقم جهت خیلی ها یک آرزوی دست نیافتنی است.

3 نوشیدنی که دشمن خواب راحت شبانه هستند

3 نوشیدنی که دشمن خواب راحت شبانه هستند

عبارات مهم : شبانه

بر اساس اعلام “بنیاد ملی خواب” در آمریکا استاندارد خواب کافی در شبانه روز 7 تا 9 ساعت است و رسیدن به این رقم جهت خیلی ها یک آرزوی دست نیافتنی است.

به گزارش عصرایران، وب سایت ” اکسپرس” بریتانیا، نوشت در صورتی که خواب راحت و کافی نداشته باشیم سلامت مان به خطر می افتد و خواب راحت شبانه زمینه ای جهت فعالیت با انرژی در روز است.

3 نوشیدنی که دشمن خواب راحت شبانه هستند

اما میزان خواب راحت چند ساعت در روز است؟

“بنیاد ملی خواب” در آمریکا 7 تا 9 ساعت خواب را میزان کافی می داند؛ یعنی اگر هر یک از ما کمتر از 7 ساعت در شبانه روز بخوابیم، کسری خواب داریم.

شاید این رقم و عدد جهت خیلی ها یک آرزوی دست نیافتنی باشد، ولی با عوض کردن سبک زندگی می توان به این عدد نزدیک شد و حتی به آن دست یافت.

بر اساس اعلام “بنیاد ملی خواب” در آمریکا استاندارد خواب کافی در شبانه روز 7 تا 9 ساعت است و رسیدن به این رقم جهت خیلی ها یک آرزوی دست نیافتنی است.

عوامل و متغیرهای زیادی روی خواب راحت تاثیرگذارند که علاوه بر شرایط محیطی که در آن می خوابیم، نوع تغذیه و نوشیدنی هایی که قبل از خواب می نوشیم بسیار مهم هستند.

شاید بسیاری بدانند که خوردن غذاهای سنگین پیش از خواب جهت یک خواب راحت شبانه مضر است و یا روشن بودن دستگاه های الکترونیک و امواج ” وای فای” و بازی با گوشی تلفن همراه و تبلت و لپ تاب پیش از خواب، از کیفیت یک خواب راحت شبانه می کاهد.

اما بر اساس اعلام “بنیاد ملی خواب” در آمریکا سه نوع نوشیدنی را نباید پیش از خواب شبانه نوشید و این 3 نوع نوشیدنی بر کیفیت یک خواب راحت شبانه تاثیرات سویی بر جای می گذارند.

3 نوشیدنی که دشمن خواب راحت شبانه هستند

این سه نوشیدنی عبارتند از:

نوشیدنی های الکلی، نوشیدنی های کافئین دار و نوشیدنی های گازدار

بر اساس اعلام “بنیاد ملی خواب” در آمریکا استاندارد خواب کافی در شبانه روز 7 تا 9 ساعت است و رسیدن به این رقم جهت خیلی ها یک آرزوی دست نیافتنی است.

دلیل اینکه این نوشیدنی ها پیش از خواب شبانه مضرند به محرک بودن آنها در زیاد کردن فعالیت بدن مربوط می شود؛ چون این 3 نوع نوشیدنی به محض نوشیدن باعث زیاد کردن فعالیت اندام های داخلی بدن شده است و از راحتی و آسودگی بدن پیش از خواب جلوگیری می کنند.

بر اساس اعلام بنیاد ملی خواب در آمریکا درست 15 دقیقه بعد از سرکشیدن نخستین جرعه از فنجان قهوه، نخستین تاثیرات آن در بدن ظاهر می شود و تاثیر نیم لیتر نوشیدنی کافئین دار در بدن شما 6 ساعت استمرار می یابد.

3 نوشیدنی که دشمن خواب راحت شبانه هستند

شورای خواب در بریتانیا نیز پیشنهاد کرده جهت داشتن یک خواب راحت و کافی شبانه باید از نوشیدنی های کافئین دار پرهیز کرد و دستکم 6 ساعت پیش از زمانی که به تخت خواب می رویم از نوشیدن این نوع نوشیدنی ها پرهیز کنیم.

الکل و نوشیدنی های گازدار قندی (نوشابه) نیز تاثیرات مشابهی دارند و با جنبش به زیاد کردن فعالیت اندام های داخلی، آرامش مورد نیاز جهت خواب را از بدن می گیرند.

واژه های کلیدی: شبانه | فعالیت | آمریکا | کافئین | گازدار | نوشیدنی | اخبار پزشکی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog